Jumaat, 30 Disember 2011

Good Baii 2011


Haiii. Assalamualaikum ^.^
Cantik tak gamba kat atas tuh ? Aku buat sendiri okayy, puji lah sikit. Penat aku buat tau, hmm. Tak nak puji dah lah. Hahaha. Akhirnya 2011 kita nak tiba ke penghujungnya kan. Hari ni adalah hari JUMAAT yang akhir untuk 2011. Hmm, mesti banyak kenangan pahit dan manis kan masa 2011 ?? Kalau Yatt, Yatt lebih banyak kenangan pahit. Banyak dugaan yang perlu Yatt tempuh. Dengan ujian yang Allah berikan, telah mengajar Yatt erti kesabaran. Hihi #ayat macam drama petangpetang tu kan ? xD Hmm, secara jujur Yatt tak biasa guna nama 'YATT' untuk jadikan bahasa dalam blog ni. Macam kelakar, Haha. Lagipun bukan semua kenal Yatt kan ? Jadi tak salahkan Yatt guna bahasa 'AKU' ?? Jangan marah okayy, bukan nak kasar tapi lebih okayy guna bahasa 'AKU' kott. Yelahh, blogger kan seolah diari. Anggap jelah awak-awak semua sedang membaca diari seseorang bila baca or singgah blog Yatt ni okayy ? Hahaha :)

Hmm. Akak-akak dan abang-abang yang baru lepas spm tuh mesti rindukan tahun 2011 ? Yelahh, lepas ni tak ada dah keluarkan ayat-ayat budak-budak sekolah dah, semua meningkat dewasa. Semua buat hal masing-masing dah lepas ni. Tak bangun awal dah siap-siap pergi sekolah, gosok baju sekolah, basuh kasut sekolah. Macam-macam lah, mesti rindukan ? Hihi xD Then, tak tengok dah perangai adik-adik kat sekolah buat kerenah yang korang cakap macam budak-budak tak cukup akal tuh. Hahaha
tapi itulah perangai kita orang. Bukan apa, nak manja kononnyaa. Huahuahua 

Aku pun dah meningkat dewasa jugak, tahun depan aku dah form 4. Hmm, lagi sikit nak jadi senior ! Ohh TIDAKK !! Aku tak sanggup nak hadapi semua tuh, aku rasa nak kembali ke alam kanak-kanak. Best !! Yang fikir masa tuh adalah main, makan & tidur. Tapi yang banyaknya main lah. Haha, best je kan ? Waktu kanak-kanak lah waktu yang sangat best. Apa yang diminta pasti dapat. Nak mainan ? Nak coklat ? Nak teddy bear besar ? Semua dapat, cuba sekarang kalau kita minta tu semua, mau tak kena bebel. Haha, terpaksa lah guna duit sendiri yang dikumpul setiap hari. Hmm, aku takut nak masuk form 4 nie sebab aku tak pasti lagi cita-cita aku ! Haa, teruk kan ? Dulu aku cita-cita nak jadi POLIS ! Haha, kelakar kan ? Tapi abah aku marah, dia tak bagi aku dengan abang aku jadi polis. Dia cakap biar jelah dia jadi polis. Sebab jadi polis tuh susah, banyak rintangan & dugaan yang datang. Hmm, aku pun mengalah lah  #cuma abang aku sorang je terus nak jadi polis. Sekrang dia masih belajar form 6. So aku tukar pulak nak jadi DOKTOR Hahaha, macam tak takut darah je kan aku ni ? Okayy, aku memang tak takut darah but if i want to treat sick people i feel sympathy :( Sebab tu aku tak boleh jadi doktor, lagi pun aku mana pandai sains. So aku tengah keliru nak pilih apa. Tapi jiwa aku seni. Hewhew ._. Ehh, kalau aku jadi DOKTOR CINTA pun okay jugak kan ? Haha, berangan :P

Okayy, stop story about my ambition. Hmm, azam korang apa ekk tahu depan ? Ehh, tinggal lagi sehari je nak masuk tahun depan. Haha, azam aku nak jadi BUDAK PENDIAM & BAIK. Fuhh, semua cabar aku weyh ! Dia orang tak tahu, dulu aku pendiam tau ? Oleh kerana kawan dengan dia orang lah aku jadi bising dan mulut agak laser. Yelah, kan aku ada tahi lalat dekat dengan bibir so laser lah sikit mulut aku tapi dengan orang yang buat jahat dengan aku jelah. Kahkahkah, seriously kawan-kawan aku semua mulut laser kot. Hahaha, okayy sorry kawan-kawan aku xD Walaupun mulut laser dia orang baik okayy </3

Ohh yaaa, dalam cerita panjang-panjang lebar ni lupa pulak aku nak tanya. Kau orang dah beli barang sekolah belum ? Haha, aku belum lagi lah xD Tak tahu kenapa tahun ni last minutes baru nak beli barang tapi tak beli-beli lagi. Kihkih xD Esok kot baru aku beli barang sekolah. Aku pegi Kluang, siapa nak ikot ? Meyhh number phone kau orang aku contact jumpa kat mana esok. Haha, insya-Allah kalau panjang umur & murah rezeki aku beli barang sekolah esok ! So SHOPPING lahh </3 


Dah panjang berjelar aku bercerita kan ? Mesti bosan dah, haha. K chaww. Baii. Assalamualaikum :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan