Ahad, 6 Oktober 2013

Birthday Girl :*

Assalamualaikum :)
 
5 Oktober 1996 
Alhamdulillah genap 17 tahun. Terima kasih pada yang wish birthday, doakan SPM & doakan yang terbaik dalam hidup saya. Terima kasih sangat. hanya Allah yang dapat balas. Insya-Allah saya akan doakan kalian juga. Tahun nih seperti biasa sambut birthday lambat sikit cuma tahun nih sambut dekat kedai sedara. Sebab kat kedai tu jugak ada karaoke. So mak malas nak masak, nak pasang khemah lagi kan. Bajet 2013 kurang sikit. Haha, tapi Alhamdulillah even dah 17 mak still nak buat birthday party. Ada setengah orang tu tak pernah pun merasa nak buat kan ? Syukur Alhamdulillah Allah nak bagi rezeki lebih dan dikongsikan dengan orang lain :) 

Sooo semalam mak cakap "tak tempah kek lagi, ke nak beli biasa je ?" Aku "no wayy, tempah lah. esok tempah eh." nampak tak nak kek tempah saje. haha, nih gedik melampau tahap dewa nih. tapi tak tahu nak tempah kek bentuk apa. tahun lepas nak tempah kek bentuk elmo tapi mak tak bagi sebab mak cakap tak baik tempah bentuk binatang, hm so amoi tu pujuk aku suruh buat bentuk apple. Alaa, bentuk apple macam jenama apple tu. kalau tak tahu jugak tak tahu nak cakap apalah. haha, cantik jugak ! terima kasih amoi pujuk sayaa *terharu* lol ! tahun nih ingat nak buat bentuk minion tapi memang taklah mak nak bagikan. so tak tahu nak tempah bentuk apa. maybe minta idea amoi tu lagi. hope ada yang lawa :D 

Hm. sebenarnya tak tahu nak tulis apa, tapi nak update jugak blog. haha
btw harap umur dah tua nih, aku lebih matang, tak touching touching dah. sebab ramai cakap kuat touching ! *mencikk* biarlah korang jeleskan tak dapat touching macam aku ? haha :D harap aku lebih tabah dan sabar dengan ujian yang akan mendatang. lebih tenang dalam menyelesaikan masalah. boleh lupakan "kau" selamanya. tak malas malas nak study. spm nak dekat dah ! haha, wish me luck ye dan doakan yang terbaik untuk aku :) hope tak tinggal solat fardu lebih rajin solat sunat. jaga aurat, bahasa dan rajin senyum kat orang.
sentiasa buat orang happy, kurang marah dan sentiasa fikir positif. lagi apa eh ? haha tu je kot. yang lain tu masuk dalam doa lepas solat jelah. haha kbai

NOTE : Happy Birthdayyy to Me :* Wish me luck for SPM and success in my life :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan